onsdag 10. mars 2010

En uke igjen. Blæh.

Nå er det en uke igjen før undertegnede, Hilde og Ane er på vei hjem igjen. Og jeg må si at jeg gleder meg svært lite til å komme hjem til sykt mye jobbing og lite liv. Jeg har en bil som har vært gjennom heavy surgery, mens jeg har vært her for å kose meg. Tommeln opp for bilen til Ruth. <3

De to siste ukene har vært konge i Breck, jeg og Mari har kost oss maksimalt i medium parken. Parkene er så bra nå, og det har vært ganske greit vær. Sol, snø, sludd og tåke er det vi opplever hver dag.
Har til og med filma litt, men siden man mangler EN liten kabel så får jeg ikke lagt det inn på pcen eller i redigeringsprogrammet. Så hvis noen har en firewire kabel å låne bort, så sier jeg ja takk. Bare å sende til oss. Satser på at jeg snart får redigert sammen alt, og det kommer en videoblogg.

                                Moro på bordeet.
                                                     
Ellers går livet i sin vante gang; bakken til fire, greys fram til sju, middag. Og kanskje en fest her og der. Vi har blitt kjent med en gjeng sveitser som sikkert har reist mer rundt i Norge, enn det vi fire har gjort til sammen. Crazy. Vi likere. Ellers, er det noe dere lurer på?

-Ruth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar