fredag 12. mars 2010

you've been X'd!

And then they were three...

Vi er forlatt.
Det føles hvertfall sånn. En etter en forsvinner de alle ut av bobla. Kjipt! Til og med Mari har pakka sakene sine og dratt..
Turen gikk videre for å besøke lillesøster Idun, som for tiden er utvekslingsstudent i Tennessee.
Ho returnerer riktignok tilbake til Breck, men dette er etter at vi er tilbake i fedrelandet. Rock on, Mari!
God tur. Må du kose deg masse videre.
Det er tomt uten deg i leiligheta..


Og apropo tomt; Ane begynte å prøvepakke her om dagen..
Vent, stopp! ... Prøvepakke? Come again?
...Ho gjorde dagen min der og da.
Jeg, tok den enkle utveien. Ny koffert. Hei hei.

Nå skal det visstnok ikke så mye til for å glede meg.
For hva gikk egentlig galt med karmaen?
Jeg kan si så mye som at "Otrivin" og jeg, blei gjenforent for noen dager tilbake. Om det var et hyggelig gjensyn, ja? å ja!
Eller ikke..
Ane har heller ikke vært på topp den siste tia. Mildt sagt.
Så vi har holdt hverandre med selskap, mens de to andre jentene har farta rundt.
Ane hadde forresten confession her ista, og innrømte at hun følte ho hadde kommet såpass "under huden" på meg, at ho var komfortabel med å ta popcorn av skåla uten at jeg trengte å si "bare ta".
Vi snakker gjennombrudd!
GO GO!

Nå har heldigvis matlysten hos a begynt å komme tilbake, og jeg har i skrivende stund stor tiltro på morgendagen.
Det gjelder å være optimist.
Sola skal til og med stikke fram. Dette blir bra.
I morga er dagen!


Dagens question;
Tror du Ruth vil slenge seg på den nye trendbølgen ved å prøvepakke?

Bye dude!
- Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar