søndag 7. mars 2010

ms. fix-it

Jeg har et spørsmål.. ere bare jeg som blogger her?
Kanskje jeg skal gå solo. Håper jeg får solkort og et kamera i posten. Det hadde jeg satt pris på!
Jepp.

Skal jeg forresten fortelle deg en hemmelighet? Jeg er Ms. Fix-it!
I samma bane som supermman og byggemester bob, om du lurte. Multitalented, er et ord som er godt beskrivende.
Ikke bare fiksa jeg doen for en stund tilbake, idag klarte jeg neimen meg å fjerne verdens virus ifra dataen og. Tok meg vel og merke noen timer, men jaggu. Det ser ut til å være vekk.
Go go go!
"Vista internet security 2010" is the virus. Er ikke så koselig igrunn.

Takk for idag.
-Hilde

3 kommentarer:

  1. flinke hildUR!
    du får kreft av solarium, visste du det? så når alle bloggerane dør, så kan me ta over bloggverden! gira?

    SvarSlett