onsdag 10. februar 2010

Are you afraid of flying?

Yes sir! 

Ja, da har en av ungane reist på opplevelses tur, til Lake Tahoe. Sitter i skrivende stund på Reno airport, den eneste flyplassen uten mac dee eller noe annet, fant en pringles maskin, som hadde cola! Hurraaa!

Alt som kunne gå  galt, gikk galt, bussen fra Breck dukket ikke opp, jeg rakk ikke flyet, måtte betale $100 på Denver airport for å komme på nytt fly, bankkortet mitt funker ikke, ATM holdt på å spise kortet mitt og flyet var det minste i verden.

Nå venter jeg på bussen inn til south tahoe, den går om en halvtime, og varer i en og en halv time. Jeg har ikke spist siden i formiddag når jeg egentlig skulle bli plukket opp!

Det har vert en innholdsrik dag da, kan du si. Gruer meg allerede til tilbaketuren om 6 dager!

Men fatt mot, jeg er i tahoe, jeg skal hooke opp med nusse igjen, jeg skal kanskje få kjørt litt pow, eller slush? Det er snart valentines day, (biggie her nede) og jeg skal få gave av Joachim! For jeg har blitt 21! Hurra.

Vi jentene har lært en ting i løpet av de siste dagene, når du prøver noe nytt, ikke gå all inn første gang! Det fører til 24 timers missnøye i etterkant!

Ukens tommel opp denne uken fra meg går til Cirkus Maria! Haha, hun er gal, hun svelger tilogmed nesten ping pong baller!

Gleder meg til å komme meg i seng! Nattaaa

Ane

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar