tirsdag 19. januar 2010

We are, we are, the youth of the nation

Sant det!!

Det blei dessverre ingen pancakes til frokost idag som jeg håpa på. "Vi mangla mel, ellers hadde jeg gjort det" kom det fra Mari idag morges. Ho er nå god den jenta der!
Men frykt ikke.. gjett hva vi har til middag? Joo, nemlig pannekaker!! Æ glede mæ!

Girl in action

Idag har vært en bra dag i bakken! Ungane er fornøyde for å si det sånn. Det kom ikke like mye snø som vi hadde håpa på, men det lille som kom hjalp mye.
Ellers er det meldt snø til torsdag, så det blir kuuung.
Krysser fingra for masse snø!
Jeg kan forresten update dere på at smalltalkinga til Ane tar ingen ende... Nå har ho sannelig begynt med norskkurs i tillegg:
"Do you know how to greet a norwegian? You say; Hallapårææææ"
Bra Ane! Du får dagens tommel. Jeg vet Linemite ville vært stolt.


Ellers hadde vi den raskeste handleturen noen sinne. Storhandla på 10 min. Ruth måtte hjem for å se på One Three Hill, eller, dritt hill som jeg kaller det.
Men ey, ti min. la gå. vi er stolte.

koser a seg da veit du

- Hilde

2 kommentarer:

  1. hallapårææææ! det varme, det gjør det!
    skjer med spørsmålsrunden te ane? lol lzm

    SvarSlett
  2. vi venter på å få inn spørsmål på fanmailen!

    SvarSlett