mandag 18. januar 2010

Everybody was kung fu fighting

Det er en sang.


Vel, hva ska en si? Vi lever ennå i beste velgående og stortrives her i uniten. Ungane e happy, for det har nemlig begynt å snø. Tydeligvis gjorde "pray for snow"-paraden sitt og Gud blei på vår side. Så nå satser vi på å våkne opp med pudder til knæra i morga.
Mari har lovt å vekke oss dersom dette blir realitet. Ho er nemlig morgenfuglen blant oss og er så og si oppe når klokka runder sju... Ho gjør egentlig ikke stort av seg på denne tida av døgnet, så nå benytter jeg sjansen til å sende inn et aldri så lite ønske om ferdiglaga pancakes til frokost. Det hadde vært herlig, Mari ;) Bare tenk på det. Føl på det. Tygg på det. Jeg sier, Gå for det!

Idag var det fridag ifra bakken, og tia blei brukt til å få unnagjort litt shopping i main street'n.
Igår var ungane på en aldri så liten fest igjen, i naboblokka av alle steder. Dette var kjekt!
Ellers gleder vi oss til å få besøk i morga. Da kommer nemlig Maris venninne, Camilla, all the way from San Fransico.
Morro!

Jeg har forresten hatt energi til å gjøre noe, for første gang på tjaa.. nesten en uke ca.
Så dette settes stor pris på.
Forhåpentligvis er helvettesuka over, og det vil komme lysere dager!
Jeg gir tommlen opp for det!

Ane vil by the way, som vi sier i amerika, meddele om at hun har vært på Mc'rn og fått cheeseburger til 1 dollar.
Jeg, for min del, er misunnelig!



Det snør, det snør, tiddelibom

Det var dagens!

- Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar