fredag 15. januar 2010

"Ruth er drita, Ane er drita. Vi chillern, du chillern!"

Det var gårsdagens melding til Hilde fra Mari da vi ikke kom oss hjem til Hilde i Breck. Ane og Ruth var vel ikke de eneste som var litt fulle, Mari? Haha.. XD

Tre av fire (friske) girls ditcha James og kompisene hans, og stakk til Frisco for å feste med Deigen&Co. Vi kom til dekka bord - 18 Corona'er til jentene for 90 kr(!!!!!).

Kvelden starta med at Mari, Ane og jeg(Ruth) måtte løpe etter bussen. Og jeg skal si det at å løpe etter en buss på 3000 moh ikke er helt ålræit. Vi trudde nesten vi skulle dø. Etter tre busser og 40 min reise var vi på plass i partycCrib'en. Og jeg skulle få min første øl for turen! YEY.

Stikkord for kvelden: Cups(drikkeleik), filmkamera, surprise filming innom do, stable i høyden, hurra for sletta filmklipp, fulle folk, crazy night med crazy folk.


Undertegnede orker ikke å skrive mere pga en mindre fyllesjuke. Nææættis. I morgen er crazycrew igjen back on track i bakken!

-Ruth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar