onsdag 13. januar 2010

Da er ungane i sitt rette element... Popcornet er poppa og colan er satt frem.
Det er nemlig sesongstart på Entourage!
Eller, neeei... vent..
Programmet Ane har mast oss høl i huet på i flere dager, har nå vist seg å være episode 1 i sesong 1. KJIPT!
Jeg føler skuffelsen ifra den andre sia av sofaen...

Men ey. Jeg er ikke lei meg.
For jeg har nettopp fått en smakebit av balletkarieren til entourage-fan nr.1.
Skulle ønske jeg hadde videokameraet ved sia av meg. Hvem hadde trodd det? Det kom ut av det blå.
Dette skal fanges opp. Bare vent.


Mari og Sigrun er forøverig CRAZY!!
De testa ut den store halfpipen. "Det var egentlig ganske gøy" sier Mari, "vi så en kar i kondomdress".
Dagens tommel opp går nok en gang til Mari!

Har vi forresten nevnt at både Ruth OG Mari har kjøpt seg nytt utstyr?
Vel, guess what, they have!
Mari med all new bindings and board ifra Rome og Ruthie frutie med nye ski og bindinger ifra Armada. Begge hadde et stort glis om kjeften da vi tuslet ut av butikken.
Gratulerer!
Og jeg har forresten også vært på shopping. Funnet meg en ny jakke. Den er lilla. Den er toppen.
Spennende!

Tre av unga har idag vært svært støle i rompa. Men når jeg spør hva de har drevet med, får jeg svaret "vet ikke".
Jeg stiller meg undrene ved det svaret..
Vi har forresten hatt besøk idag! Av mr gass-peis-mann. Fiksa peisen vår.
Så nå slipper vi å fryse in the penthouse. Og godt er det.
Han hadde bart.


- Hilde

2 kommentarer:

  1. hahahaha, love it! beste bloggen! grattis med nytt gear!

    SvarSlett
  2. Hey hey:D
    Kult å kunne lese hva dere driver med i The States Rutern;) Sounds like a blast...Kjører på med litt engelsk siden vi er så kulturelle nå;) Gratulerer med ski...Armada's the shit;) sævner æ!!

    SvarSlett