lørdag 20. februar 2010

Ungane har fått besøk

Yes, det har vi!
Det som vi en gang håpet på, ble tirsdags kveld, amerikans tid, realitet.
Line, Marie og Cathrine tok turen over dammen, for å bli med på eventyr med ungane i statene.
Line vet å imponere, og kom bearing gifts. Noe som blei tatt godt imot i criben. Tommlen opp for det!

De siste tre dagene har vært flotte. Vi storkoser oss virkelig og synes det er morro å ha besøk av jentene. Dette er, på en måte, vår egen mini versjon av rødde reunion, u,s and a style, ettersom vi fire ikke fikk vært med i Tr.heim. C-cool!

Den første dagen tok vi touren rundt i breck på både fjell og i "by". The new kids in town var imponerte.
Humøret var på topp og øya deres var store og runde da vi viste de rundt.
Dag to, tok vi turen over til Keystone for å kjøre i parken der.
Dette ble nok en dag fyllt med mye morro og god stemning.
Idag holdt vi til på location i breck. Alle mann var oppe og ute i bakken da anlegget åpnet (ja tenke seg te) for å få med seg nysnøen som hadde kommet iløpet av gårsdagen og over natta.
"det var PTP! pudder te pøppan" hilsen Line.
Dagen begynte med et glimt av sol, men skyet raskt over og begynte deretter å lave ned. Det var nok en gang kaldt med nok vind, men hver eneste tur nedover fjellkanten var.. ja, jeg går for ordet episk. Vi er storfornøyde!
Snøen laver ennå ned utafor vinduet. Og ifølge the locals, og yr for den saks skyld, skal det snø gjevnt over hele helga.
Deretter sol i de kommende dagene.
Livet er herlig..

Jeg hadde forøverig bad karma idag, og fikk olje oppover hele jakkeryggen etter ei tur i heisen.
Om ikke det er en fin kontrast til turkis, så vet ikke jeg.
Men hey, skal ikke klage, kundeservice'n her borte er fenomenal.
Jeg ble lovet ei rein og fin jakke tilbake iløpet av 2-3 dager uten problem. Fikk til og med en ganske så ålreit jakke til låns.
Jeg gir tommlen opp for det!

Ellers, er ståa i criben som følger;
Ane har tatt med kidsa ned i main street to do some shopping.
Jeg, Ruth og Mari slapper av i leiligheta og skal møte de på matbutikken om en stund.
Idag tror jeg det blir noe godt til middag...


Gjesteinnlegg ifra kid nr. 1, Line, vil forekomme i nærmeste framtid. Gled deg!

Ha det ja.
-Hilde

1 kommentar: