lørdag 30. januar 2010

Topptur, bluebird og trehytter?

I går var Ruth og jeg tidlig i bakken og fant ut at hey! vi stikker til toppen!? JAAA sola skinner så hvorfor ikke... tok masse heiser og til og med en t-krok (den eneste som er her...) og til slutt måtte vi gå noen meter for å komme helt til toppen. Null stress tenkte vi, er jo ikke langt i det hele tatt, men når du er på 3960 m.o.h så er det faktisk ganske slitsomt å gå oppover fjellet...
men vi kom oss opp og det var ganske så fint der oppe, selv om det hadde blitt litt mer skyer enn da vi begynte på turen oppover.


Fra 3693m.o.h var det bare å cruise nedover siden, som var ihvertfall litt dekket av snø:D


grei utsikt fra toppen


man blir tørst av å klatre...


fornøyde jenter på toppen av fjellet


og slitne når vi kom ned...

I dag har vel kanskje vært en av de fineste dagene hittil med bluebird heeeeele dagen og supert føre i bakken! det liker vi=)
jeg har fått meg noen nye svenske venner, og Sigrun og jeg har vært på skogstur.
her i skisenteret er det nnemlig bygget noen fine trehytter her og der, både på bakken og i trærne!
den vi så i dag var bygget høyt oppe i noen trær og er den syyyyykeste trehytten jeg noen gang har sett!


kvelden har gått med til å se på x-games. ski bigair av en annen verden, snowboard pipe med vårt favoritthår shaun white og vår nye yndlingssport snøskuter freestyle... kanskje vi skal satse på det istedefor snowboard/ski...?

-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar