mandag 11. januar 2010

"DIGG DIGGERSEN FRA DIGGELAND"

"Whaddup gangstazzzz?"
Jepp. Stemmer det! Vi har blitt gangsters.

Ifølge the locals har vi vært heldige med været her oppe i høyden. Idag var vår tredje dag i bakken med skyfri himmel og påsketemperatur. Forholdene er fine, kneet til Ruth begynner å bli bedre, og vi koser oss!
Jeg bare sier det, slenger det ut der... Livet er herlig!

Forøvrig har ruthie fått seg en ny bestevenn. Nemlig gutten ifra et tidligere innlegg; bussduden Jaaaaames. De tekster og koser seg... Så detta venter vi videre i spenning på!
Ane har forresten blitt så god på smalltalk, at hun har begynt å battle imot nordmenn...
Typisk lillehamring! Men ey, hun er ennå ubeseiret.
Mari smiler som vanlig og er mer enn fornøyd med dagen. Hun har idag klart å hoppe opp på railen ifra sia. Så tommelen opp for det!!
Mamma Ane har i de siste dagene proppa i meg medisin, og ennå godt er det.
Jeg føler meg bedre og hadde min første tur ut i bakken idag. Jeg er storfornøyd!!

Og ellers... er jeg ennå like sjokka over at det ikke finnes en eneste en McDonalds her i Breck.
HAAAALLO! Vi er i USA, det burde jo være på hvert kvartal!!
Jeg føler meg sveket!


Hey anus

Kjekt med speil!


The nusses har begynt å kle seg likt

som sagt.. pååååskevær!

See ya, wouldn't wanna be ya! Hilsen Mari

- Hilde

5 kommentarer:

  1. Hahahahaha :D
    det var synd at det ikke var Mc Donalds der.. Håper du overlever uten fastfooden Hilde ;)


    Og jeg lurte på en ting! Kan du lage en sminkevideo? Lurte også på om du kan skrive hva slags sminke du bruker.. Og hvor mange har dere hatt sex med?

    Plis svar! :D
    Hilsen Ann-Kristin 20 år :)

    SvarSlett
  2. Eg lure på kor mange ane har spytta på i heila sitt liv. å seff kor mange horer dåkker har sett te nå (gjelder begge kjønn)

    SvarSlett
  3. får en ekstra mye navlelo av å ver i USA? har hørt det, ser du.

    SvarSlett
  4. å blir dåkker fullare enn vanlig på grunn av luftå?
    eg hørte det.. tror det va afrikaastrid som sa det!

    SvarSlett
  5. hallo. eg glede meg te å bli fullare pga høyden, og få lo i nav'ærn!!!! :::D

    SvarSlett