tirsdag 26. januar 2010

I'll make a man out of you

Heia Mulan!

Dagen idag begynte, for min del vel og merke, litt treigt.
Ikke det at jeg sto opp så seint. Var egentlig ganske stolt av meg selv da jeg dro meg opp av senga halv 10... Problemet var heller det at da Mari og Ruth var ferdig kledt og klare til å stikke ut, satt jeg fortsatt med brødskiva i kjeften.
Ja, I know, jeg vet det er vanskelig å tro. Men jeg er ingen morgenfugl av meg, heller ei særlig effektiv på denne tiden av døgnet. Shit.
Men jeg lovte at jeg bare skulle spise ferdig, så kom jeg løpende etter. For du veit, kan ikke skippe frokosten. Detta har jeg lært av min mor. Hun lever for slagordet "uten mat og drikke, duger helten ikke". Er så enig, så enig. GO MOMMY!
Veeeeel... Det som skjedde. Jeg sovna. Ups. Jeg kom to timer seinere. Jeg sier bare; "Don't hate, congratulate".

Og det var da det begynte... Vi fant ut at, slik, kunne det ikke fortsette. Så nå har jeg begynt å følge Maris daglige rutiner.
Velkommen til "One day as Mari" special edition!
Det går, kort fortalt, ut på at jeg gjør det Mari gjør. Jeg spiser når Mari spiser, går ut når Mari går ut, sover når mari sover, osv osv...
Du ser hvor dette er på vei hen. Med et annet ord, spennende!
Og da måtte det jo komme. Denna jenta er veldig flink til å lage mat. Og jeg vil nødig være en dårlig kloning av Mari, så da satte jeg til med å lage middag til ungane.
Både Mari og Ruth har tidligere diska opp med pannekaker, så nå var det vel egentlig min tur. Vel, jeg lagde en av mine spesialiteter. (Nei, ikke frossen pizza)
Men nemlig "Spagetti Ala. Hilde". Detta falt i smak. Ungane blei mette og jeg er happy!

Ellers haika vi i bakken idag. Gøy, dog tungt. Men Ruth var gira og holdt motet til jentene oppe. Flott! Dagens Tommel opp, går til deg!
Og nå til dagens brief;
Ifølge yr er det nå meldt snø de to kommende dagene, deretter bluebird så langt øyet kan se. Detta blir satt stor pris på i heimen!
Eller, alle bortsett fra Nusse. Idag er nemlig han og gjengens siste dag i området, før de skal ut på eventyr med chagvan rundt om i USA og deretter til Tahoe.
Ungane ønsker gutta fra calcutta lykke til!


Ruth sitter nå å sender meldinger med vår nye James. Han er treig til å svare, men alt i alt er han en ålreit kar.
Og HEI! Glemte nesten, Mari fant et kamera idag.
Dette ble feira med bilder i main street. Slenger ut noen random bilder iløpet av kvelden!


HA DEEET!

- Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar